Personas datu apstrāde

Mēs augstu vērtējam mūsu klientus un viņu privātumu. Kā uzņēmums, kas specializējas telemārketingā, uzticot mums savus personas datus, mēs to augstu novērtēsim un rūpēsimies par Jūsu datiem.


Kas mēs esam?

Pro Elinvoima ir Suomen Terveysravinto Oy (PVN Nr. FI23421641) uzņēmuma papildu nosaukums. Mūsu adrese ir Sarkiantie 409, 38200 Sastamala, Somija.

Sazinieties ar mums: klientuserviss@proelinvoima.fi


Ko mēs darām?

Mēs ceram bagātināt Jūsu dzīvi ar kvalitatīviem produktiem, galvenokārt, kosmētiku un uztura bagātinātājiem. Lai to izdarītu, mums jāsazinās ar cilvēkiem, lai pastāstītu viņiem par mūsu produktiem, uzturētu mūsu klientu datu bāzi un nosūtītu mūsu produktus klientiem. Lai to darītu, mums jāapstrādā personas dati.


Kur mēs iegūstam informāciju?

Mēs nesaņemamjaunus tālruņa numurus no cilvēkiem Latvijā. Mēs esam vienojušies ar zvanu centru, kura konsultanti zvana cilvēkiem un
pastāsta par mūsu produktiem. Zvanu centrs pats iegūst tālruņu numurus, par to ir panākta vienošanās, ka tiek izmantoti tikai likumīgi iegūti tālruņu numuri.

Pēc pirkuma veikšanas mēs saņemsim Jūsu personas datus (“personas dati”).


Kādu informāciju par Jums mēs iegūstam?

Kad Jūs saņemat zvanu, mūsu rīcībā nav Jūsu informācijas. Informācija ir zvanu centra īpašums un mēs tai nevaram piekļūt, ja vien zvanu centrs mums to neatklāj.

Kad pasūtat produktu no mums, mēs iegūsim Jūsu vārdu, tālruņa numuru, klienta numuru, iespējams, arī Jūsu vecumu, dzimumu un e-pasta adresi. Pēc tam, kad kļūstat par mūsu klientu, mums būs pieejama Jūsu pasūtījumu vēsture, kā arī, iespējams, Jūsu e-pasta adrese un zvanu vēsture, ja sazināsieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Jums ir tiesības sazināties ar mums un pieprasīt aplūkot Jūsu informāciju.

Vajadzības gadījumā mums būs pieejami gan mārketinga zvanu ieraksti, kas veikti mūsu pašu klientiem (ierobežotu laiku, skat. zemāk), gan informācija par iepriekš Jums veikto zvanu laiku.

Mūsu zvanu centra apakšuzņēmējs ierakstīs visus mārketinga zvanus, lai būtu iespējams izšķirt iespējamos strīdus par to, kādas vienošanās tika panāktas ar Jums.


Cik ilgi mēs uzglabājam Jūsu informāciju?

Ja Jums piezvana mūsu apakšuzņēmējs, mēs nesaņemsim Jūsu informāciju. Ja Jums šajā brīdī rodas jautājumi, lūdzu, sazinieties ar zvanu centru, kas sazinājās ar Jums. Taču, ja Jūs iegādāsieties zvanu centra piedāvāto produktu, mēs saņemsim Jūsu informāciju. Tā kā Jūs pasūtījāt kādu no mūsu produktiem, Jūs esat mūsu Klientu programmas dalībnieks(-ce) un mēs Jums piedāvāsim dažādas priekšrocības šajā laikā. Klientu programma ilgst trīs gadus no pēdējā pirkuma izdarīšanas brīža. Kad šis laiks būs pagājis, mēs dzēsīsim un anonimizēsim Jūsu informāciju.

Ja vēlaties, lai mēs dzēstu Jūsu informāciju, Jums ir tiesības to pieprasīt; šādā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums.


Kā mēs izmantojam Jūsu informāciju?

Kad esam saņēmuši Jūsu personas datus, mēs tos pirmām kārtām izmantosim, lai piegādātu Jums pasūtītos produktus. Mēs izmantosim Jūsu personas datus arī, lai pastāstītu Jums par citiem produktiem un sazinātos ar Jums. Mēs izmantosim šo informāciju arī, lai sagatavotu statistiku un veiktu vispārīgu profilēšanu.

Mēs neveicam automātisku profilēšanu, kas radītu Jums juridiskas sekas.


Kādēļ mēs varam sazināties ar Jums?

Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR), ja esam ieguvuši Jūsu personas datus likumīgi, mēs varam zvanīt Jums un piedāvāt savus produktus. VDAR to definē kā “leģitīmās intereses”.

Kad veicat pasūtījumu pie mums, mēs - noteiktos laika intervālos - sazināsimies ar Jums un piedāvāsim Jums produktus, kas, mūsuprāt, Jums patiks. VDAR to definē kā “leģitīmās intereses”. Mēs pārtrauksim sazināties ar Jums, ja Jūs paziņosiet mūsu klientu apkalpošanas dienestam, ka nevēlaties saņemt turpmākus mārketinga zvanus.


Kādēļ mēs varam veikt šīs darbības?

Kad mēs nosūtam Jums iegādātos produktus, mums jāizmanto Jūsu personas dati. Tas tiek darīts, lai izpildītu līgumu.

Kad mēs sniedzam Jums palīdzību ar mūsu klientu apkalpošanas dienesta starpniecību, mēs to darām, balstoties uz leģitīmām interesēm. Tas pats attiecas uz statistikas datu apkopošanu, sistēmas attīstību un profilēšanu, kā arī mārketingu esošajiem klientiem.


Kam mēs sniedzam Jūsu informāciju?

Mēs parūpēsimies par Jūsu informāciju. Mēs neatklājam to citām personām, lai tās veiktu savas mārketinga aktivitātes.

Mēs nododam Jūsu informāciju apakšuzņēmējam, lai tas varētu nosūtīt Jums preces. Tas nav nekāds pārsteigums, ka tam ir nepieciešams Jūsu vārds, adrese un, iespējams, Jūsu tālruņa numurs. Mēs atklājam Jūsu datus mūsu apakšuzņēmējiem, kuri atbild par zvanīšanu Jums.

Jūsu dati var būt pieejami mūsu tehniskajiem apakšuzņēmējiem, jo dažreiz mums ir nepieciešama palīdzība mūsu sistēmas uzturēšanā. Mēs glabājam Jūsu datus programmās, kas paredzētas statistikas mērķiem, un citās programmās, ko izmantojam datu uzglabāšanai un apstrādei.

Nevienam no mūsu apakšuzņēmējiem nav atļauts izmantot Jūsu datus saviem mērķiem.

Jūsu dati netiek pārsūtīti ārpus EEZ valstīm.


Kā mēs aizsargājam Jūsu informāciju?

Jūsu informācija atrodas mūsu sistēmā elektroniskā formā. Reģistrs ir aizsargāts ar parolēm, un mēs esam veikuši nepieciešamās procesuālās un juridiskās darbības datu aizsardzībai. Visas personas, kas apstrādā datus, ir parakstījušas neizpaušanas līgumu. Par sistēmu un zvaniem atbildīgie apakšuzņēmēji ir parūpējušies par nepieciešamajām tehniskajām un organizatoriskajām darbībām, kas garantē reģistra fizisko un tehnisko aizsardzību.


Kas ir Lojalitātes programma?

Pasūtot produktu, Jūs iegūstat vietu mūsu Lojalitātes programmā. Jūs vienmēr varat iegādāties produktus par mūsu Lojalitātes programmas cenām un saņemt dažādas citas priekšrocības. Ikviens Lojalitātes programmas dalībnieks tiek uzskatīts par klientu, kamēr šāds dalībnieks ir programmā. Klients tiek uzskatīts par Lojalitātes programmas dalībnieku trīs gadus no pēdējā pasūtījuma izdarīšanas.


Kad mēs dzēsīsim Jūsu informāciju?

Ja vēlaties, lai mēs dzēstu Jūsu informāciju, mēs to izdarīsim. Tomēr ir daži izņēmumi. Pirmkārt, ja Jums ir neapmaksāti rēķini, mēs varam dzēst informāciju tikai pēc tam, kad tie ir apmaksāti. Otrkārt, ja uzsākta tiesvedība un vēlaties, lai mēs dzēšam mūsu informāciju par Jums, lai mēs nevarētu atbildēt tiesas priekšā, mēs saglabāsim informāciju līdz tiesas procesa beigām. Visbeidzot, daļa informācijas ir jāsaglabā grāmatvedības vajadzībām un citām darbībām, ko paredz likums. Informācija tiks saglabāta un izmantota vienīgi likumā noteiktajiem mērķiem.

Kā minēts iepriekš, ja neveicat pasūtījumu pēdējo trīs gadu laiku, Jūsu dati tiks dzēsti automātiski.

Jūsu datus var apstrādāt un koplietot visi Suomen Terveysravinto grupas uzņēmumu dalībnieki, jo atsevišķi Suomen Terveysravinto grupai piederošie zīmoli veic dažādus procesus kopīgi. Taču mēs neizmantosim Jūsu datus tādā veidā, kas ir pretrunā ar to, ko esam norādījuši šajā datu apstrādes politikā.


Kādas ir Jūsu tiesības?

Jums ir tiesības aplūkot visu informāciju, kas ir mūsu rīcībā attiecībā uz Jums, un, ja mums ir nepareiza informācija, mēs to izlabosim, tiklīdz saņemsim paziņojumu no Jums. Jūs varat pieprasīt, lai Jūsu informācija netiktu apstrādāta. Tāpat, ja vēlaties saņemt savu informāciju mašīnlasāmā formātā, mēs to iesniegsim Jums.

Jums ir tiesības aizliegt mums reklamēt Jums preces (mārketinga zvani, e-pasti, drukātas reklāmas u.t.t.). Tāpat, kā norādīts iepriekš, Jums ir tiesības pieprasīt mums dzēst Jūsu informāciju.

Kā arī, Jums ir tiesības saņemt atbildes uz Jūsu jautājumiem par Jūsu personas datiem viena mēneša laikā - lai gan mēs plānojam atbildēt daudz ātrāk.

Ja uzskatāt, ka mēs esam aizskāruši Jūsu tiesības, Jūs varat ziņot datu aizsardzības iestādēm.


Vai mēs izmantojam sīkdatnes?

Mēs izmantojam sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē, lai saņemtu informāciju par lapas apmeklētājiem un klientiem, kas atgriežas, un lai parādītu personalizētas reklāmas.